تومان۱۰,۰۰۰

کد کالا: 63

پاورپوینت نمونه ترمینال دانلود پاورپوینت مطالعات نمونه های موردی ترمینال اتوبوس

ورود به این ساختمان همانند قدم زدن در داخل مجسمه اى است که درون آن توسط فرم خارجى آن نوید داده شده باشد . شکل هاى خمیده و قالب بندى شده از قبیل سقف راه پله ها ، رامپ ها و پیشخوان ها ، در همه جا مشاهده مى شود و تحرک فضاى خارجى در گذر از فضاهاى داخلى که متناوبأ باز و بسته مى شوند ، تکرار شده است .

 پایانه مسافربری واقع در جنوب اصفهان ابتدای جاده اصفهان- شیراز به مساحت ۰۰۰/۱۰۰ مترمربع و ۰۰۰/۱۲ مترمربع زیربنا و ۰۰۰/۰ ۳مترمربع فضای سبز تاریخ افتتاح خرداد ۱۳۷۳.
سرویس دهی به شهرهای اصفهان و اکثر نقاط کشور و روزانه حدود ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ نفر از این پایانه جهت مسافرت استفاده می نمایند و روزانه تعداد ورودی وخروجی ترمینال( اتوبوس و سواری) میانگین ۵۵۰ دستگاه وارد وخارج می شود. اکنون به علت ساخت مترو محدوده ای از پایانه را دچار مشکل کرده که گروه نتیجه بررسی ها و مشاهدات را بر مبنای قبل از ساخت پایانه کرده است.
ترمینال TWA » در مقیاس غول پیکر ، شباهت بسیار زیادى به یک عقاب در حال نشستن دارد . این تصویر خارق العاده که از بتون ، تراشیده شده ، ترمینال را به یکى از به یاد ماندنى ترین ترمینال هاى جهان تبدیل کرده است .این سازه ى شگفت آور ، متشکل از یک پوسته ى ضخیم بتونى و داراى چهار سقف مدور عظیم الجثه است که ناگهان رو به بالا چرخیده اند.

نوع فایل

حجم فایل

بازگشت به بالا